wtorek, 19 sierpnia 2014

"...więc chodź, pomaluj mój świat, na żółto i na niebiesko" po co ograniczać się do tych dwóch kolorów? Użyjmy całej palety barw! ~ Shadow Of Fear

Trawy i drzewa są takie szare,
barwę popiołu przybrały nieba.

~Imię: Shadow Of Fear. Może się wydawać dziwne, i niedopasowane dla takiego szczeniaka, jednak tak ono brzmi, i znaczy ono Cień Strachu
~Pseudonim: Większość osób mówi na niego Shadow, i tak się przedstawia (nigdy pełnym imieniem), czasem pieszczotliwie Shadi
~Wiek: 5 miesięcy w tej formie... A w prawdziwej? Hm... Tego nie wie nikt chyba...
~Płeć: Mały wilczek - samiec
~Wataha: Wataha Kryształowych Serc
~Hierarchia: Szczenie
~Aparycja: Ciemnoszare futro średniej długości, czarny pyszczek okolony dwoma tęczowymi paskami. Futerko po bokach pyska jaśniejsze, tak samo na brzuchu, lewej przedniej łapie i obu tylnich, oraz czubku ogona. Gdzieniegdzie ma jaśniejsze cętki. Na ka każdej łapce ma czarną obwódkę, oraz na wszystkich oprócz tylniej prawej, ma jeden jaśniejszy palec. Grzbiet, wierzch ogona oraz wnętrze uszu ma czarne, a w przypadku wierzchu ogona i grzbieciku jest to obramowane tęczowym paskiem, takim samym jak ma na pysku. Na przedniej prawej łapie ma ciemnoszarą łatkę. Nosi błękitną obrożę, co ciekawe gdy nadchodzi północ, na obroży pojawiają się dziwne lśniące greckie litery, jednak Shadow nigdy tego nie zauważył. Ma niesamowite, piękne i głębokie niebieskie oczy, którym nikt nie potrafi się oprzeć.   
~Historia: Zanim przejdziemy do mocy, warto by najpierw opowiedzieć historię tego szczeniaka, abyś mógł zrozumieć. Spójrz na niego... Na zwykłego, przeciętnego, szarego szczeniaka, z nieco unikalnym kolorem futerka.... A czy uwierzysz jak powiem Ci że patrzysz właśnie na jedno z legendarnych wilczych bóstw? Brzmi banalnie, nie? Praktycznie na byłe bóstwo. Tak, Shadow kiedyś był bogiem, jednak obrócił się przeciwko Tamashi no kyomuniti i został  wygnany. Ale to nie koniec, za karę miał zostać zesłany na ziemię, w formie zwykłego małego wilka, aby mógł zacząć życie od nowa. Niestety w tym jakby "zaklęciu" zsyłającym go na ziemię wystąpił jakby błąd. Mianowicie wszystkie wspomnienia młodego boga przepadły, przez co naprawdę uwierzył że od zawsze był tylko wilkiem. 
~Moc: Potrafi porozumiewać się z duchami, co więcej nie ma pojęcia o tym że normalnie wilki nie słyszą tych głosów, dlatego często inni myślą że gada sam do siebie, ale to nie jest moc, a raczej umiejętność. Posiada moc.... Tęczy. Dziwne? No dobrze, wytłumaczę, tęczę co tworzy? Światło oraz woda... Poza tym, jak wskazuje jego własne imię potrafi władać cieniem.
~Charakter: Shadow to zaradny szczeniak, wie jak poradzić sobie w większości sytuacji. Do większości osób zwraca się proszę pani/pana. Lubi bawić się przy użyciu swoich zdolności, oraz lubi jak inni prezentują mu swoją. Jest potwornie łatwowierny, bardzo łatwo go złapać w pułapkę. Bardzo by chciał umieć polować. Jest bardzo grzeczny w stosunku do innych i zawsze się dzieli z innymi czym ma. Potwornie ciekawski. 
~Ciekawostki: 
-gdy na niebie jest tęcza, potrafi latać bez skrzydeł
-mimo że nie jest już bogiem, posiada boski wzrok, dzięki któremu widzi o wiele więcej niż zwykły wilk
-mimo że jest po części wilkiem wody, nie umie pływać
-boi się robaków, myszy i pająków
-boi się burzy
~Kontakt:
mail: 4878794
numer gg: wilktowilk@gmail.com
.....Nie czekajcie....  Coś tu jest nie tak xD
"Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
może być? KP bd ulegać zmianom, chętna na powiązania i wątki.... To chyba tyle? xD Witam wszyyyyyyyyyyyystkich tutaj

12 komentarzy:

  1. Jaka pinkna mordka <3
    Atruś chyba zaadoptuje.. Proszę wyraź zgodę *sweet paczałki*. Na gg ci mówiłam, ale powtarzam. Super KP!
    Wienc witam w Wataszce Kryształowych Serc i proszę o rozpatrzenie tego, by Shadow był przybranym synkiem Artilay ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrz, dobrz, mówiłam że się zgadzam, pod warunkiem że pomożesz mi z pierwszym opowiem xD dziękuje za uznanie KP - dzika radocha :'D

      Usuń
    2. Taak! :D *mega zaciesz* Oczywiście pomogem ^^

      Usuń
  2. Witam, Witam.
    cieszę się, ze cie namówiłam do dołączenia :D
    Już trzeci wilk co widzi/rozmawia z duchami, ale co tam xD
    Ważne, że to ja byłam pierwsza ^^ Zaczęłam nową modę Muahahahaha
    Ja już coś tam z GG o KP wiedziałam, ale musze powiedzieć znów: Jaki on jest czudny *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio trzeci co z duchami gada? Musiałam nieuważnie czytać KP innych xP

      Usuń
  3. Witamy na Mystical Glen ^^
    Aww, taki wilczek :3 Ale fakt, kto by pomyślał, że Shadow był kiedyś bóstwem o.O Ciekawie się zapowiada, mam nadzieję na wspólną notkę w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :3 przepraszam za tą dziecinną tęcze, ale wydawało mi się to taaakie urocze :'D

      Usuń
  4. Tęczaaa <3 Aww uroczy wilczek.
    Serdecznie witamy na Mystical Glen :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy w szeregach ! Kawaii.....xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witać witać (ah ten mój ogar xD) zobaczyłam dopiero teraz komentarze :'D bo ja na wszystkie odpowiadam

      Usuń
  6. Karta? Cud, miód i tęcza.. xD

    OdpowiedzUsuń